Tourmalet + Aspin

Arreau - Col d' Aspin - Col du Tourmalet - Col d'Aspin - Arreau


Com tot ciclista sap el Tourmalet es tot un port que cal anar i aixi a set, juntament amb en Tanti emprenem carretera direcció a Arreau passant per Ainsa i travessant el túnel de Bielsa, just sortint del túnel les vistes ens deixen impressionats tot baixant la vall que ens acosta al destí.




Arreau

Un cop a Arreau ens instal-em al càmping municipal i fem una visita rapida al poble, sopem i a descansar que ens esperen un parell de ports.


 Tanti cami col d'Aspin


Sortim a 8:30 del mati i tardem quasi 5 hores a fer el recorregut, em parat just per posar-nos el paravent per fer les baixades vertiginoses i estem bastant eufòrics ja que em fet els colls patín molt menys de que ens pensarem.


 Jo mateix a dalt del Col d'aspin



 Tanti cami del Tourmalet



 Jo mateix cami del Tourmalet




 Tanti al Col du Tourmalet



 Jaume al Col du Tourmalet





 Informacio propurcionada per la web de Altimetrias








 Vistes desde el Tourmalet





Info. Contakm


Aixo de pedelar per les altures es brutal!!

1 comentari:

  1. Hola, sóc en Tanti, i realment com diu en Jaume va ser una experiència impressionant i inolvidable. Espero poder estar en forma per l'any vinent poder fer algun altre port per tornar a gaudí de les vistes espectaculars que tenen aquestes muntanyes franceses... Ja saps Jaume, entrenar FORT!!!! jejeje

    ResponElimina